Settiphotos

Fotografieren ist mehr als auf den Auslöser drücken

Lichtfest in Leipzig – 25 Jahre Friedliche Revolution – 09.10.2014

Fünf Jahre nach dem ersten Lichtfest wollte ich sehen, ob Leipzig eine ähnliche Stimmung und genauso gute Lichtinstallationen auf die Beine stellen kann. Leider artet es immer mehr in ein Massenevent aus, knapp 200.000 Besucher marschierten die über drei Kilometer lange Strecke um den Innenstadtring, um an die Friedliche Revolution von 1989 zu gedenken. Da es dieses Mal nicht so viel zu sehen gab, auch nur wenige Fotos von mir.

Weiter Beitrag

Zurück Beitrag

3 Kommentare

  1. ipad casino 28. Juli 2021

    Hi there this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG
    editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding knowledge so I
    wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

  2. Mickey 28. Juli 2021

    Thanks to my father who shared with me concerning this web
    site, this blog is truly amazing.

  3. Walker 26. Juli 2021

    I’m really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep
    up the nice quality writing, it is rare to see a
    nice blog like this one nowadays.

Antworten

© 2021 Settiphotos

Thema von Anders Norén